Mörk höstdag

Skrivet: 2007-11-08, 19:26:18 / Självpoträtt

Dagen har spenderats nere på stan. Eller vi kom inte iväg förrän klockan halv tre. Jag skulle köpa ett svart, helt vanligt skärp på Lindex, men de var slut och på Hälla hade de alla förutom i min storlek. Så irriterande. Har även kollat i andra affärer men de verkar inte sälja helt vanliga svarta, läder skärp med silver spänne. Allting ska vara så krusidulligt nuförtiden.

Istället handlade jag ett par vita pärlörhängen, ett par vita stickade vantar och en skjorta. Innan vi åkte hem gick vi in en sväng på Myrorna där jag köpte en vit, stickad, stor polotröja, i oversize stuk.


Idag har jag strosat runt i detta:


image429

Basker, STOCKH LM, MQ
Duffel, Petroff, från Tati Västerås
Väska, NUKNUK
Stövlar, Nilson
Ribbade tights, H&M
Rbbade oerknee, Lindex barnavdelning
Linne, långt grått med ansiktsmönster, Gina Tricot
Svart, långärmad farfarströja, Gina Tricot

image430

image431
(bilderna är tagna av Jonathan)

Ja, idag har det verkligen varit en ruggig, mörk höstdag. Men regn. Inget snöblandat som det var igår. Men kallt var det minnsan.

Ikväll ska jag titta på Lyxfällan och slappa framför datorn.


Puss och Kram.

Emma sa:

Jättesnyggg outfit :D


Datum: 2007-11-08: Tid: 19:42:21
Bloggadress/URL: http://emmzoo.blogg.se
Sofie sa:

Åh vilken söt basker! hela outfiten var jättefin! :)


Datum: 2007-11-11: Tid: 10:50:13
Sandra sa:

söt basker!:)


Datum: 2007-11-13: Tid: 17:05:47
Bloggadress/URL: http://www.ohitslove.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin