Nya naglar

Skrivet: 2007-11-17, 21:12:28 / Fotodagboken

Nu ska jag måla naglarna med mitt nya nagelack som jag köpte igår, det är lilaglittrigt åt det vinröda hållet, men deffenitivt lila. Jag ska först fila till och klippa naglarna så att de blir fina.

Idag åkte vi ner på stan för att hämta bilen och köpa någonting till mig tills imorgon. Jag hittade en skitsnygg, svart klänning i silkesmaterial från H&M och till det en silverkedja med ett svart äpple på från Guldfynd. Jag köpte även en lilaaktig ögonskugga, för att matcha nagelacket. Visar bilder på det imorgon då jag kommer att var uppklädd och fin. Det ska bli så rolgt och jag längtar.

image472
bild: jag själv

Hoppas ni har en trevlig kväll. Själv är jag rätt trött efter gårdagen, vi kom nog inte i sängs förrän klockan halv fem. Men vi hade kul i alla fall.

Puss och kram.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin