Omväxling förnöjer

Skrivet: 2007-11-13, 01:30:50 / Dagboken

Nu är designen på bloggen ändrad... igen. Men omväxling förnöjer, eller hur? Jag tycker i alla fall om att förnya mig, så ofta som möjligt, annars tröttnar jag. Förnyelse är bra för mig. Jag mår bra av att förnya saker, både i hemmet och med mitt utseende och kläder. Kläder förnyar jag mig med hela tiden, kanske lite för ofta ibland.

Jag borde förnya inredningen här hemma hos mig och Jonathan, jag är rätt så less på sovrummet, ja, framförallt sovrummet. Det behöver verkligen en förändring, lite tavlor skulle pigga upp det hela och kanske nya sängkläder eller nåt. Jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig an sovrummet, det ser inte bra ut nu, men jag vet inte heller hur jag ska lösa det dilemmat. Bokhyllan i vardagsrummet ser inte heller så kul ut och fönstret bakom soffan, gardiner kanske skulle vara lösningen på vardagsrummsproblemet? Jag hittade ett par jättefina julgardiner på Ellos förut, men när jag skulle beställa dem fanns de inte bland de andra varorna. Borta, jag letade överallt. Men jag kunde inte hitta dem igen. Konstigt eftersom att det var julgardiner. Inte allt för juliga, helt lagom. Men nu såg jag ett par fina på Hemtex, kanske borde åka dit och kika på dem igen.

En lösning på problemet skulle nog vara en enorm storstädning, men lite nya grejer skulle behövas ändå.


Idag ringde mamma och berättade att jag och Jonathan har blivit bjudna på kryssning av min systers pojkvänns föräldrar. Så den 15:e december befinner vi oss på Östersjön påväg mot Åland. Det ska bli riktigt roligt och avkopplande, är så himmla trött på vardagen. Men innan dess har jag en till sak att se framemot så snart som på söndag, så är det Kentkonsert i Annexet i Globen. Så ballt. Min första riktiga Kentkonsert. Jag är så glad och förväntansfull. Jonathan har varit på flera av Kents tidigare konserter och han är helt förälskad i dem live. Eller han är helt förälskad i Kent överhuvudtaget. Tråkigt bara att jag inte gillar deras nya skiva så himla mycket. Det finns några låtar som jag gillar men.. den är lite annorlunda. Lite tråkig, tror jag. Annars är jag också ett Kent fan.


Nu börjar klockan bli mycket ser jag. Halv två. Då är det nog bäst att avsluta.


Vi hörs. Ha det bra.

image448
bild: jag själv


Ska nog ta och lyssna på Kent nu och lära mig att tycka om flera låtar på deras nya album. Jag måste öppna mitt sinne...

Hanna sa:

Fin din blogg blev =) allt är bra här... har du lust att hitta på nåt nån dag? Fika eller nåt kanske? Jag är ju sjukskriven och hemma hela dagarna, hör av dig om du har lust! Vore roligt, det var så längesen! Kramar!


Datum: 2007-11-13: Tid: 12:34:01
Bloggadress/URL: http://hans.blogg.se
josefin sa:

fin design :)


Datum: 2007-11-13: Tid: 17:13:49
Bloggadress/URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se
Erika sa:

Din design är fin. Själv förnyar jag mig också på kläder rätt ofta, och ännu oftare på skor.
Kul att bli bjuden på kryssning. Jag vill också åka! =)


Datum: 2007-11-13: Tid: 18:25:57
Bloggadress/URL: http://www.morgondimma.blogg.se
Emilié sa:

Nej, det är ju inte det, var rätt ballt faktiskt (: Hoppas dagen varit bra!


Datum: 2007-11-13: Tid: 19:05:32
Bloggadress/URL: http://sockerplast.blogg.se
Hanna ^^ sa:

riktigt fint!! =)


Datum: 2007-11-13: Tid: 20:28:03
Bloggadress/URL: http://hannaofsweden.blogg.se
tilda sa:

jättefin design! kram


Datum: 2007-11-13: Tid: 21:34:24
Bloggadress/URL: http://aouch.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin