Tisdagsångest och Ikeabesök

Skrivet: 2007-11-13, 21:44:15 / Dagboken

Tråkig dag avslutas med en lika tråkig kväll.


Jag har varit arg, sur och haft ångest hela dagen lång och jag antar att det inte riktigt har gått över än.


Vi åkte i alla fall iväg en sväng till Ikea efter en massa tjafs när Jonathan kom hem från jobbet. Vi funderar på att köpa en ny byrå till sovrummet, en Hemmnäs, vit dubbelbyrå och en korgfotölj med en fårullsmatta i. Det skulle bli så fint. Men jag får väl drömma om det ett tag till....


Jag vill ha jul nu, ta in en gran och klä den i massa fina, glittrande kulor och ljus. Sätta upp adventsstjänor och förvandla våran lilla lya till julmys. Måste börja tänka ut vad jag ska köpa för julklappar till mina nära och kära. Har inte några ideer ännu. Jag tycker att det är svårt att köpa julklappar. Själv har jag inte skrivit någon önskelista ännu, det känns lite tidigt, men det är nog dags att börja klura på det. Jul, jul, kära jul. Kom till mitt lilla hus och gör oss lyckliga.


Ha det bra.

Kramar på er.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin