Tittar ni på såpor?

Skrivet: 2007-11-22, 18:54:40 / Dagboken

Nu har vi precis ärit, det var jättemumsigt. Jag älskar köttfärsgratäng, det är nog en av mina favoriträtter. Nu ska jag ta det lungt och titta på Andra Avenyn, jag vill veta vad som händer. Jag har alltid älskat svenskaserier, allt från Tre Kronor, Skildavärldar, Vänner och fiender, Vita lögner och Nyatider, har följt alla de där en gång i tiden. Så därför tycker jag att det är kul att de kommit en ny svensk såpa. Det är ju så hypat att titta på Amerikanskaserier, så de svanska såpoperorna har kommit i skymundan. Det är lite synd tycker jag, det borde gå fler svenskasåpor på teve, som det gjorde förut. Men det finns väl inte så stor efterfrågan på det längre.

En annan sak som jag tycker är synd är att de inte finns någon serie som The O.C längre, eller finns det? Jag vet att det har börjat en del, men de har slutat direkt, för att efterfrågan varit för liten. Jag tycker att det är synd, för The O.C är klart den bästa serien som någonsin gått på teve. Jag saknar O.C, och vill att det ska komma en ny serie som går i samma spår som den.


Brukar ni eller brukade ni titta på dessa såpor?


image501

Då väntar Avenyn då.


Hoppas ni har en bra dag.

Jenny sa:

One Tree Hill är ju den bästa serien någonsin enligt mig!


Datum: 2007-11-22: Tid: 19:57:37
Bloggadress/URL: http://nylon.blogg.se
Hanna sa:

Ser du Gossip girl? Så himla bra... lite som OC, samma som har producerat... men ändå olik! ladda ner :)


Datum: 2007-11-23: Tid: 10:28:29
Bloggadress/URL: http://hans.blogg.se
antonia sa:

va e d för mat rätt? det ser rätt gott ut


Datum: 2007-11-23: Tid: 19:32:36
Bloggadress/URL: http://xpresscoco.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin