Today i´m wearing this:

Skrivet: 2007-11-27, 22:49:15 / Självpoträtt

image511image512
image513


T-shirt från Top Shop
Kjol från Lindex barnavdelning
Lila Strumpbyxor från Kappahl

OBS, helt osminkad och ful i håret :P



Dagen har spenderats på stan och hemma hos mamma. Mina stövlar hade gått sönder så vi var och lämnade tillbaka dem, fick pengarna tillbaka och allt, så jag köpte ett par nya från Wagabond, visar bild senare. Trots att vi kom ner på stan glömde vi typ hälften av det vi skulle uträtta. Men det får vi ta en annan dag, hade ju fullt upp att hitta ett par nya stövlar som var snygga, det var linte lätt. Först av allt så har jag världens minsta fötter och typ världens fetaste vader. Och världens kortaste ben, så alla skaft är för långa... so on, so on.

Nu sitter jag med en skål Ben & Jerrys glass i famnen. Så gott så att jag inte kan måtstå det, även fast jag pratat om det här med att träna och äta nyttigt.


See you later :)

Universalappeal sa:

Gillar din stil!


Datum: 2007-11-27: Tid: 22:59:05
Bloggadress/URL: http://universalappeal.blogg.se/
Bella sa:

Ben & Jerry's!!!


Datum: 2007-11-27: Tid: 23:08:15
Bloggadress/URL: http://24thofjuly.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin