Uglyday with traning

Skrivet: 2007-11-06, 20:20:18 / Dagboken

Har precis stoppat i mig en portion pyttipanna med en massa grönsaker och rödbetor. Det var gott efter ett effektivt gympass. Äntligen kom vi iväg till gymmet igen, ett uppehåll på två veckor har gjort oss lite försoffade. Men det var skönt att komma igång igen och förhoppningsvis så ska vi komma iväg tre gånger i veckan i alla fall. Det ska väl inte vara så mycket begärt. Gick/joggade 30 minuter på rullbandet och styrketränade i 45 minuter. Det räcker gått och väl tycker jag. Mitt mål är att gå ner lite i vikt tills nyårsafton, så då är det bara att ligga i och kämpa hårt.


Nu är det The Simpsons på teve igen, det går ju för tusan hela tiden. Och Jonathan är överlycklig över att han skan se det smatidigt som han diskar tackvare våran nya vridbara LCD teve. Tragiskt. Jag måste erkänna att jag hatar Simpsons och har nog alltid gjort det. Och jag vet att jag nästan är den enda på denna jord som gör det. Eller är det någon annan som gör det så kan vi väl bilda klubb? Snälla!

Jag tycker att det är så dumt så att jag mår illa. Varför sänds det så himmla ofta mot andra program? Det borde förbjudas. Haha. Jag förstår inte vad som är så roligt eller attraktivt med den serien och kommer nog heller aldrig att fatta varför så många människor fascineras av det. Men sån är jag.


Annars har vi inte hunnit gjort så mycket idag. Jag har haft en riktigt fuldag, så jag har inte velat gå ut. Men jag hade fått en avi så vi åkte till affären för att hämta ut mitt paket från Nuknuk, en svart skinnväska. Jättefin faktiskt. Jag älskar att man kan välja ifall man vill ha ett långt band eller inte. Det är bra tycker jag, eftersom att jag har letat efter en väska med långt axelband.

Ikväll... jag tänker... är det väl ingenting speciellt på teve. Ingenting som jag gillar i alla fall. Kanske Ugly Betty, men det har ju redan börjat och här står The simpsons på. What? Despetata hemmafruarna tittar jag inte på, lite synd tycker jag, för det verkar ju rätt bra. Men det känns lite konstigt att börja titta på en serie efter så lång tid. Så jag låter bli. Min syrra har boxarna så om jag någongång skulle vilja börja titta på det kan jag låna dem av henne. Men det kommer nog aldrig bli av.


Jaja, hoppas att ni har en trevlig kväll i alla fall.

Jennifer sa:

Svar: Åh, bra=) då har jag lite kameror att välja mellan också=D tack!=D


Datum: 2007-11-06: Tid: 21:29:58
Bloggadress/URL: http://behindtheblonde.blogg.se
Mikaela sa:

svar:Tack så mycket. Kul att få såna kommentarer då jag inte kände mig såå snygg den kvällen=p


Datum: 2007-11-06: Tid: 21:36:03
Bloggadress/URL: http://mikaelasalomaa.blogg.se
alexandra sa:

tack så mkt! =)


Datum: 2007-11-06: Tid: 21:38:58
Bloggadress/URL: http://dependence.blogg.se
MADELENE sa:

neej hata simpsons?? det är HUMOR :)


Datum: 2007-11-08: Tid: 08:44:09
Bloggadress/URL: http://negerboll.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin