Datorn är hemma igen.

Skrivet: 2007-10-17, 23:18:33 / Dagboken

Nu sitter jag vid min underbart lilla laptog igen. Så himla skönt att den är färdig, jag lämnade liksom in den för lagning på PC-city den 21 augusti ocn idag fick jag tillbaka dem. Två månader senare. Så skönt att kunna röra sig med datorn, istället för att vara fast vid databordet. Nu sitter jag i soffan och det känns jättebra. Har setat hela kvällen och fört över filer från Jonathans dator, som tur var var allting kvar på hårdisken. Så det var inte så mycket som behövdes fixa. Men det känns lite konstigt nu med min lilla 12 tums skärm när jag är van vid Jonathans skärm som är 17 tum. Så det känns ju lite ovant, men jag vänjer mig nog snabbt igen. Och så är det lite sämre färger i min skärm så allting ser lite grått ut, men det har jag aldrig tänkt på förut så det är nog också en vanesak. Men jag är i alla fall jätteglad för att den äntligen är här med mig där den hör hemma.

Så min kväll har gått åt till att fixa datorn och dona och hela dagen ägnade jag åt disk och städning. Ska ju ha kalas för släkten på lördag och då vill jag ju att det ska se fint ut. Vet fortfarande inte riktigt vad jag ska baka. Men jag tror att det blir kladdkaka men blockchokladöverdrag, grädde och frukt. Det är billigt och bra eftersom att vi inte har så mycket pengar just nu.

Fortsatt trevligkväll på er.



Joakim sa:

Haha, ja Salad fingers är ju ett riktigt charmtroll^^
Segt med datorn, två månader för reparation är på tok för mycket...


Datum: 2007-10-17: Tid: 23:55:45
Bloggadress/URL: http://iamthemilkman.blogg.se
Karin sa:

tackar:) ha en bra dag! kram


Datum: 2007-10-18: Tid: 08:53:33
Bloggadress/URL: http://karinjonsson.blogg.se
Maria sa:

vad kul att du har fått tillbaka den!


Datum: 2007-10-18: Tid: 10:06:10
Bloggadress/URL: http://fashionstars.blogg.se
Sandra sa:

Skönt att du fått tillbaka den!


Datum: 2007-10-18: Tid: 10:15:02
Bloggadress/URL: http://sandranilsson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin