Depp och foto

Skrivet: 2007-10-27, 23:37:57 / Dagboken

Idag har det varit en tung dag. Deppig hela morgonen och hela dagen, blev inte på bättre humör förrän vid klockan fyra. Då kom vi i alla fall iväg en sväng till Media Markt, för att kolla in systemkameran som jag vill ha, en gång till. Vi tänkte köpa den på avbetalning, men de hade ingen försäkring, så därför blev det tyvärr inte så. Jag vill så gärna ha en Nikon D40X, helst nu, tack. Nej men vi ska åka iväg imorgon och titta på elkedjorna som ligger ute på Hälla, kanske går att köpa den där istället. Jag köpte med mig ett stativ till min kamera i alla fall.

Efter det åkte vi till spåret vid Västra sjukhuset och tog lite mörkerfotografier
, fast det blev inte så många fina bilder. Inte på mig i alla fall. Sedan tog vi en sväng ner på stan för att äta, vi käkade på den Grekiska kolgrillen, jättemumsigt, så vi lyxade till det lite. Mysigt var det i alla fall och sjukt god mat.

Nu ikväll ska jag titta igenom bilderna som vi tagit och äta glass med bär och chokladsås. Onyttigt men gott. Har varit riktigt ohälsosama den här veckan, inte hunnit träna en enda gång hittills. Så det får väl bli imorgn, om vi orkar.



Trevlig lördagskväll.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin