Egofoton och fest

Skrivet: 2007-10-31, 18:28:29 / Självpoträtt

Jag är så himla dålig på att uppdatera bloggen på dagtid, visst är jag tråkig? Men ni får stå ut med kvällsuppdateringar istället, efterom att det är det jag är bäst på. Men ikväll blir det nog bara ett inlägg. Ska nämligen ut på krogen med Amanda, Lisa och några till. Det ska bli roligt. Ska snart ta bussen till förfesten.

Idag har jag klippt mitt hår alldeles själv, Jonathan toppade det och jag tog urklippningssaxen och bara klippte på måfå. Blev orolig att det skulle se hackigt ut, men det gick bra. Efter det sminkade jag mig och fixade håret, för att åka iväg till Hökåsengropen och fota. Det blev en hel del fina bilder kan jag tala om. Men nu måste jag verkligen köpa nya gummistövlar, för de läckte in en massa vatten. Ingen bra kavalitet på Din skos barngummistövlar.

Jonathan har redan fått en ny arbetsintervju, så han ska iväg vid nio imorgon. Hoppas att det går bra och att det är bra betalt och så. Idag har allting kännts lite lättare och bättre igen. Jag är på bra humör och förhoppningvis kommer det att hålla i sig hela kvällen. Jag vill ha roligt och dricka lite goda drinkar och moserande vin. Dansa skulle också vara roligt förängångsskull.

image409
image410
image411
Dagens jag:
Klänning, Gina Tricot
Långärmad tröja, Gina Tricot
Tights, H&M
Ribbade overknee, vita, Lindex barnavdelning
Högklackade, Skopunkten
Gummistövlar, Din sko, barnavdelningen
Halsband, Ringa
Paraply, Lagerhaus
Armband, marknad

Hoppas ni har en trevlig kväll.

amanda sa:

du klippte ditt hår själv :O det var rätt modigt ju, skulle aldrig ha vågat, fast det beror ju på vad man är bra på :)
kram


Datum: 2007-11-01: Tid: 16:21:53
Bloggadress/URL: http://lundstedt.blogg.se
densan sa:

coolt där med pumpsen vita sockarna och svarta leggingsen . har aldrig sett det förrut men det var en inspirationskälla;)


Datum: 2007-11-04: Tid: 07:38:59
Bloggadress/URL: http://densan.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin