Hemma igen

Skrivet: 2007-10-09, 15:04:44 / Fotodagboken

Nu är jag hemma igen. Har tagit ett glas vatten och satt mig framför datorn. Tänkte titta på några avsnitt av Andra avenyn eler kanske börja titta på Gossip girl-serien. Jag håller på att läsa den fösta boken i Gossip girl-serien så det ska bli kul och se hur den boken ter sig som tvserie.

Promenaden blev inte så värst lång, en timme ungefär, men det fick duga. Solen var så varm så att jag svettades, fick lov att ta av mig både mössa, vantar och jackan. inte så kul att promenera när man bär massa kläder i händerna. Snart har Jonathan rast, då kommer han ringa och kolla hur det är med mig, jag är nyfiken på hur det går för honom på jobbet, han kanske skulle sälja till en kund idag, håller tummarna för det. Hans lön baseras på hur mycket han säljer, så om han säljer dåligt har han en väldigt låg lön. Men han har bara jobbat där i en vecka änsålänge så förhoppningsvis börjar han komma in i arbetet snart. Så att han kan tjäna lika mycket pengar som alla andra på hans jobb.

image299

image300
(foto: jag själv)

Fanny sa:

Kul att du tittade in hos lilla mig!Du är verkligen duktig på att fota! Och du verkar få skarpa närbilder också ( till skillnad från mig som har en kodak easyshare-skitkamera ) Vad har du för kamera ?


Datum: 2007-10-13: Tid: 19:54:25
Bloggadress/URL: http://Lillad.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin