Kalas pågång.

Skrivet: 2007-10-20, 13:11:11 / Dagboken

Nu börjar det bli klart här hemma och släkten börjar komma om ca en timme. Jonathan gick upp tidigare för att putsa fönster och oj så bra det blev. Nu ser vi äntligen ut. Nä men nu ser det skapligt ut här i alla fall. Men jag vet inte riktigt hur alla ska få plats på sån liten yta, eller jag har ju inte så mycket sitplatser. Men det ordnar sig nog, alla skulle inte komma samtidigt heller. Jag kommer att bjuda på kladdkaka, äppel- och rabarberpaj med grädde respektive vaniljevisp, fruktsallad och kakor. Enkelt, men gott. Synd bara att vi inte har någon elvisp, det tar så lång tid att skaka grädden, men Jonathan är duktig på det så, det går nog bra. Lite drygt bara.

Jag är redan iordninggjord, så det är väl jag som får börja skiva frukt. Jonathan måste duscha och fixa grädden. Men det känns bra nu i alla fall, hade panik igår kväll över hur vi skulle hinna med allt, listan kortades av lite grann för att vi skulle hinna med. Men huvudsaken är ju att det ser fint ut och det gör det.


Nu ska jag ha ett trevligt 20 års kalas
. Kalas låter så barnsligt som barnkalas. Nej, nu blir det vuxenkalas :)



Puss och kram.




D i v a. sa:

Hoppas du hade de mys : ) ! Trevlig söndag. ;D


Datum: 2007-10-21: Tid: 17:54:57
Bloggadress/URL: http://nattensskapare.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin