Lite av min kreativitet

Skrivet: 2007-10-04, 00:31:18 / Fotodagboken

image275image276image277

Idag har det varit en bra och händelserik dag. Föst gick jag upp och gjorde mig iordning för att ta bussen ner på stan. Där jag först skulle träffa älsklingen en stund på hans lunch och sen skulle jag vidare och träffa Sara. Vi gick till Gränden och åt, jag lyxade till det och beställde fläskfilé och klyftpotatis, mycket gott. Efter lunchen med Sara gick jag hem till mamma, hon mådde inte så bra, men vi kom iväg en stund till Myrorna vilket piggade upp henne lite. Sen kom Jonathan äntligen hem, jag blir så glad när han slutar. Då åkte vi till Lögarängen och plåtade en massa och efter det åkte vi till gymmet och tränade. Och kvällen har jag tillbringat framför teven. En kort sammanfattning av dagen.

Godnatt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin