Media Markt och ny kappa

Skrivet: 2007-10-25, 18:33:31 / Dagboken

Idag har vi besökt Västerås nya elektronikaffär, Media Markt. Affären har ju tidigare funnits i andra städer, men idag flockades människorna utanför butiken för att se ifall priserna var så låga som utlovat. Det var verkligen hur mycket folk som helst, det var svårt att hitta parkeringsplats och komma ut ur affärsområdet. Stort som tusan var det där inne. Med mig hem fick jag en rosa notebook-mus och ett rött Golla kamerafodral. Datamusen är i alla fall rosa och lysande. Men jag tyckte att utbudet och priserna verkade lovande, kanske inte lika lovande som vi hade trott, men helt okej. Nästa inköp som vi ska göra är en 32 tums LCD teve och en systemkamera så det var det som vår uppmärksamhet riktades mot. Nu har vi blivit lite visare när det gäller systemkmeror, ställde en massa frågor som jag grubblat över. Angående teveapparater vet vi redan en hel del.

Efter det gick vi till Tati för att kolla på kappan som jag hittade när vi var där i tisdags. Ojojoj, så fin och underbar den är, så den fick följa med mig hem. I love it. Dyr som fan men det var den lätt värd. Har lite ångest nu, men jag behövde verkligen en ny kappa till i vinter. Dessutom fick jag ju pengar i födelsedagspresent och det fick jag köpa vad jag ville för. Och den här kappan kommer jag ju kunna ha i flera åt. Gud vad jag håller på att bortförklara mig nu. Jag var värd den, punkt slut.


Jag har ingen bild på jackan nu, men det kommer senare. kameran ligger på laddning just förtillfället.

Nu ska jag ta en bit äppelkaka.


Puss och kram.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin