Shopping 21/10

Skrivet: 2007-10-21, 19:18:16 / Nya ting

Då så, då var det dags att visa upp dagens shopping. Jag var ute efter ett par svarta, höga stövlar och jag har letet överallt nere på stan och tillslut hittade jag ett par. Snygga och till ett rimligt pris. Senast jag var på stan hittade jag ju ett par Vagabond, men de var så dyra och idag var de inte så fina som senast.

Efter shoppingen gick vi till gymmet, kände mig tvungen att träna vaderna. Jag har inte ens tjocka vader men ändå är nästan alla stövlar för tajta. De som jag köpte nu får jag precis på mig, med jeans. Vi körde hårt i alla fall, även fast jag var skeptisk till att gå dit ibörjan.



Stövlar, Nilsson
Blomspröt gröna och bruna, Village
Halsduk, Tessie

Det var allt jag hade för den här gången. Ikväll ska jag och Jonathan titta på Jakten på lycka med Will Smith och hans son.

Hoppas ni har en trevlig kväll.


Nadja sa:

jag behöver ox¨ett par vinterskor...tror dock att jag ska satsa på boots


Datum: 2007-10-21: Tid: 20:39:25
Bloggadress/URL: http://nayjay.blogg.se
D i v a. sa:

RIKTIGT snygga skor :)


Datum: 2007-10-22: Tid: 20:58:22
Bloggadress/URL: http://nattensskapare.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin