The colors of the season

Skrivet: 2007-10-07, 23:44:50 / Fotodagboken

Haha, kom på mig själv med att jag alltid vill börja ett inlägg med idag. Men eftersom att jag nu kommit på mig sjäv med att alltid göra det, ska det från och med nu bli ändring på det. I alla fall så har jag tillbringat den förgångna dagen i soffan, framför datorn eller i sängen, vi har haft en allmän tråkig dag här hemma i våran lilla stuga. Jag har känt mig en aning kraslig från igår, Jonathan har inte känt sig så himla pigg och kry han heller. Så idag har vi bara tagit det lugnt. Det behöver man ju göra i mellan åt också. Fast det blir lätt så att man måste hinna med så mycket som möjligt när man är ledig, jag är visserligen ledig typ hela tiden, men när Jonathan är hemma, så vill man ju inte bara sitta hemma i soffan och ruttna. Även fast det kan vara mysigt ibland det med.

Jag har lärt mig ett och annat i Photoshop idag, en hel del nya knep. Det är så himla kul och lära sig något nytt tycker jag. I alla fall när det gäller bildredigering. Och imorgon hade jag tänkt ta tag i mig själv, ja lovar inget, men jag lovar att försöka. Jag ska gå upp vid elva, gå på en promenad och ta lite kort, sen efter det ska jag börja på en ny berättelse. Jag har länge gått och tänkt lite på storyn och det skulle faktiskt kännas kul att ta tag i det. Eller så kanske jag fortsätter på den som jag började med i somras. Jag gillar den storyn det är bara så att jag har fastnat. Så därför kommer jag att börja på en ny, om från början. Det brukar sluta så. Alla mina tidigare berättelser är halv klara, pågrundav att jag tröttnat på storyn eller fastnat i storyn.

image292

(Foto och redigering: jag själv)

En aning stolt över mina nya kunskaper må jag säga. Jag är villig och öppen för att lära mig ännu mer nu i veckan.

carro sa:

Hur mycket kakao ska det vara? (a)


Datum: 2007-10-08: Tid: 09:33:17
Bloggadress/URL: http://cleek.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin