The leaf

Skrivet: 2007-10-18, 21:50:19 / Fotodagboken

image338

(bild och redigering: jag själv)

Leker med lite höstbilder som jag har tagit den senaste tiden. Jag har verkligen upptäckt att det här med redigering och fotografering är jätteroligt. Förut avundades jag bara av andra och tänkte, sådär kommer jag aldrig att kunna göra. Men nu har jag insett att det kan jag visste. Det är bara att försöka, inspireras av andra och försöka sig fram. Det är så man lyckas få till det. Man lär sig med tiden, man kan inte förvänta sig att allting ska fungera på första försöket, vilket jag trodde ibörjan. Men oj så fel jag hade. Nu har jag hållit på med det här i nästan ett år och kan bara en del saker. Jag har mycket kvar att lära. Och jag ser fram emot att lära mig mer och bli ännu duktigare. Man lär sig något nytt vrarje dag, nästan i alla fall.

Just det. Jag fick ett jättefint halsband av sara och Häger idag, från märket SNÖ. Jättegulligt. Tack än en gång.

Nu ska jag fortsätta pyssla och trixa. Ha en bra kväll nu.

Maria sa:

riktigt snygg bild!


Datum: 2007-10-18: Tid: 23:19:05
Bloggadress/URL: http://fashionstars.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin