Tur att jag har små fötter, så att jag kan köpa strumpor på barnavdelningen.

Skrivet: 2007-10-30, 19:53:18 / Dagboken

Idag blev det en sväng ner på stan. Jonathan skulle skriva in sig på arbetsförmedlingen och gå på rekryteringsmässa, så jag hängde med. Jobbigt var det, men sen åt vi på Spicy Hot och letade efter ett par naturvita overknee strumpor till mig. Att det kunde vara så svårt att hitta några, det hade jag inte kunnat ana. Hittade i alla fall ett par helvita, på Lindex barnavdelning för 14,50 och ett par naturvita på barnavdelningen på H&M för 39 kronor. Så det blev barnavdelningen den här gången, tur att man har så pass små fötter. Ena paret är det bara 31-33 på, men de gick bra ändå. Konstigt att inte vuxenavdelningarna har såna strumpor, nu när det är så populärt, eller så är det kanske därför som det inte finns, de kanske helt enkelt har tagit slut.

Vad händer ikväll då? Ingenting särskilt. Jonathan är ute och byter bromsklossar på bilen, som ska besiktigas imorgon. Det tar så himla lång tid, jag vill att han ska komma in och vara med mig istället. Ska nog titta på Ugly Betty om några minuter, sen ska jag nog färga håret.

God afton på er.

amanda sa:

tur att ni hittade ett par som passa iaf :)


Datum: 2007-10-30: Tid: 20:10:05
Bloggadress/URL: http://lundstedt.blogg.se
Sandra sa:

Hehe va bra att kunna köpa där, de har jag inte tänkt på! =)


Datum: 2007-10-30: Tid: 20:12:05
Bloggadress/URL: http://sandranilsson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin