Myskväll all by my self

Skrivet: 2007-09-23, 19:39:02 / Dagboken

Jag är ensam hemma ikväll och har lite myspys med mig själv. Förängångs skull så känns det ganska skönt att vara själv och göra sånt som man inte har tid med annars. Jonathan är på FBUn och kommer hem klockan nio. Tills dess ska jag bara tänka på mig själv.

Idag har jag varit duktig och tagit tag i skolarbetet. Eftersom att jag och Jonathan var på öppet hus igår så fick jag ytterligare nödvändig information till trycksaksprojektet. Vi intervjuade b.l.a. en tjej, så nu har jag båda intervjuena klara. Just nu håller jag på att välja ut bilderna som ska vara med och komma på bra texter. Men det går faktiskt oväntat lätt, förutom att det är svårt med layouten, men jag har en bra mall så det går nog bra.

Nu tänkte jag ta paus från skolarbetet en stund. Jag ska surfa runt lite på nätet och kanske kolla på Förortsungar. Har ingen aning om vad det är för någonting på teve idag. Alltså jag gillar MIKA, han är skön. Lyssnar på hans skiva nu nämligen.

Just det. Vi var ju nere på Kulturnatten går med Sara, Häger och Kajsa, det var väldigt trevligt. Vi möttes vid Stadshuset sedan gick vi runt och tittade lite(jag åt på subway för första gången). Sen klockan tio såg vi TRIX uppträda i Vasaparken med deras spektakulära eldshow, så jävla ballt. Sen efter det var vi på Växhuset och såg en improvisations teater som hette Kan inte värden bara dö . Det var kul. Så himla skickligt av dem att bara hitta på allt eftersom.

Ska leta i mitt arkiv efter bilder från gårdagens kväll. Åtrkommer med det senare.

Hoppas ni har en trevlig kväll.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin