Nya saker

Skrivet: 2007-09-14, 00:19:50 / Nya ting

Som ni märker börjar jag komma igång med bloggandet igen. Kanske lite många inlägg så här på en gång. Men jag har så mycket att ta igen.

I söndags inhandlade jag ett par nya höstskor, ett par svarta stövlar.

Skopunkten, 349 kronor.

Och idag köpte jag den här kjolen på second hand:

image250

I tisdags var jag på UM, till slut, jag trodde aldrig att jag skulle komma dit. Har varit utan preventivmedel i snart ett år, slutade med mina p-piller av en massa olika orsaker. Men nu ska jag sätta in p-stav nästa fredag (om jag törs d.v.s) men nu är frågan ska jag sätta in p-staven som sitter i tre eller den som sitter i fem år? Jag har beslutsångest. det lutar mot den som sitter i fem år. Men tänk så passar inte p-stav mig? Då är det väl bara att ta ut den. Förhoppningsvis så kommer det att gå galant. Jag håller på att bli mer positiv, tänk positivt så ordnar sig allt. Jag ska försöka att komma ihåg det.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin