Sweet saturday

Skrivet: 2007-09-15, 15:35:22 / Dagboken

Det blev ingen bio igår, vi tyckte att bowling med kompisarna lät mycket roligare. Så vi var på strike i två timmar och bowlade med Åsa, Malin, Theresé, Monica, Angelica, Sanne mfl. Jag vann i mitt lag, jag vinner alltid på bowling, jag fattar inte hur jag gör. Jag är bäst helt enkelt.

Idag har vi varit nere på stan, jag letade mössa och hittade en svart, stickad basker på MQ och så köpte jag en scarf på Joy (en likadan som Matilda :)) Men jag tyckte den var så himla fin. Det blev inget FBU idag, det är tydligen nästa helg det är öppet hus, men imorgon ska vi dit och intervjua två av ungdomarna och ta lite bilder till broschyren.

Vi har beslutångest inför vad vi ska hitta på ikväll, Mette vi hitta på något, Olle och Basse ska till nån club, jag kanske vill gå på bio eller bara vara hemma för att min mage känner inte för att konsumera alkohol. Så jag har ingen aning om hur vi ska göra. Jag borde egentligen sätta mig ner och plugga en massa, läsa i Grafisk kokbok och börja rita ett stileben. Men jag orkar inte ta itu med det nu.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin