En hemsk bild, men det bjuder jag på.

Skrivet: 2008-04-22, 21:33:48 / Självpoträtt

image1044

En fruktansvärd bild på trötta mig påväg hem från Uppsala för ungefär 2 timmar sen. Jag ville mest visa min nya snygga tischa som jag köpte på Carlings i lördags. Och mina nya solglasögon som hänger på tröjan.

Annars har jag på mig:
Kjol, Gina Tricot
Tischa, Carlings NY!
Skor, Bianco


När älsklingen kom hem från jobbet tog vi en sväng till Uppsala. Vi skulle hälsa på hans storasyster, vi stannade även till på stan en stund där jag köpte nya solglasögon och en vit klänningGina Tricot. Efter det köpte vi med mat från Max och åkte hem till systern. Det har blivit en del shopping nu på sistone och jag hinner inte ens med att visa upp allt. Men min blogg är ju ingen modeblogg, så jag visar det nog nån gång när jag använder det.

Nu ska jag vila, känner att jag börjar få ont i halsen. Trevlig kväll och godnatt på er!

Nene sa:

hej ida. Jag undrar några saker. Har du lärt dig din kamera och alla intällningar och sånt själv? Eller har du gått nån kurs eller fått hjälp av någon? Redigerar du alla bilder i photoshop, eller fixar du med inställnigarna i kameran så att de blir som de blir, t.ex. bilderna i detta inlägg, är de photoshopade så att färgerna blev så fina, eller fixade kameran det? Jag funderar på att köpa en systemkamera, så jag vill gärna veta detta.Dessutom undrar jag om du använder en massa tillbehör till kameran, eller använder du bara själva kamerahuset när du fotar? Blev ganska många frågor men jag är enormt tacksam för svar! :)


Datum: 2008-04-22: Tid: 21:54:54
Bloggadress/URL: http://photobynene.blogg.se
Nenee sa:

Svar: tack för svaren :D


Datum: 2008-04-22: Tid: 22:35:54
Bloggadress/URL: http://photobynene.blogg.se
Junitjej sa:

Jag tycker inte att bilden är hemsk!


Datum: 2008-04-23: Tid: 06:27:11
Bloggadress/URL: http://junitjej.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin