En lång dag + ny bil + nytt modem & mobil

Skrivet: 2008-04-12, 11:42:22 / Dagboken

Godmorgon på er! Jag vaknade för en liten stund sen (elva) och nu sitter jag med datorn i sängen.

Igår köpte jag ett sånt där usbmodem, så nu kommer jag kunna blogga överallt ; ) Vi hade länge funderat på att skaffa ett sånt och igår så fick vi det för 99kr/mån istället för 199kr/mån, vilket jag tycker är ett väldigt bra pris. Vi passade även på att förlänga Jonathans abbonemang, så snart kommer jag att få en helt ny mobiltelefon i brevlådan. Den där nya Walkmanteefonen från Sony Ericsson. Istället får Jonathan min mobiltelefon tills den går ut i september, den r fortfarande i jättebra skick så det tycker han blir jättebra. Han är glad om han kan ringa, vilket han knappt kan med sin gammla.

Det hände en hel del igår. När Jonathan kom hem från jobbet kom Jonathans pappa hit för att hjälpa oss bocksera våran bil som stannade i förrgår när Jonathan var påväg hem från jobbet. Jävla skitbil. Hem till Västerås där Jonathans pappa känner en meckaniker som hade en annan bil att erbjuda. Så medan Jonathan och hans pappa gjorde upp med gubben fick jag åka hem till mamma en stund. Det är alltid roligt att hälsa på mamma och prata, specillt nu när vi bor så långt ifrån. Då måste man passa på.

Vi var inte hemma förrän klockan ett på natten, men då körde vi hem i en rätt ny, mycket frächare och snyggare bil än innan. Ja, framförallt en bil som rullar och som förhoppningsvis kommer att fortsätta med det ett tag till. Men det känns skönt i alla fall, att ha en bil som funkar, så att Jonathan kan ta sig lätt fram och tillbaka till jobbet.


Ja, det var väl allt jag hade berätta för tillfället och anledningen till varför jag inte bloggade någonting igår.


Malin sa:

mycket på en gång :D


Datum: 2008-04-12: Tid: 16:36:32
Bloggadress/URL: http://lillamalins.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin