Flamingo från regnskogen

Skrivet: 2008-04-28, 18:50:35 / Fotodagboken

image1056
Nyduschad och färdig äten, sitter jag åter framför datorskärmen. Tänk att jag knappt gör annat än att nörda mig framför datorn. Är det ens största intresse att, redigera bilder, skriva och kolla in andras bloggar, blir det mycket tid som går åt framför datorn. Men oftast är det ju bara kul, om det går som man vill d.v.s.

Jag önskar bara att jag kunde känna mig lika snygg och stolt som flamingon här ovanför. Men jag känner mig rätt så nere idag. Men med tanke på hur många bra dagar jag haft den senaste tiden, så gör väl inte det så mycket. Det är mest det att ingenting går som jag vill idag. Designen är jag inte riktigt nöjd med, jag kunde inte duscha imorse, inte heller dricka vatten vilket resulterade i att det inte blev någon träning, därav tjockångest nu. Sen kunde vi inte komma på vad vi skulle laga för mat, det är så jobbigt. Men allting har löst sig nu, förutom träningen och designen då och att jag fortfarande känner mig ful trots duschen.

Alla har ju tyvärr sina dåliga dagar. Hoppas på en lite bättre dag imorgon. Nåt som piggar upp är att det är Prison break ikväll, även om det är säsongsavslutning : ( Om man skulle försöka bota tjockångesten lite genom att ta sig ut på en kvällspromenad... Jag brukar känna mig bättre utomhus, jag har inte ens varit ute på balkongen idag.


Hoppas ni haft en trevlig dag!

Lisa sa:

Okej, jag letar systemkamera så jag kollar runt lite :)


Datum: 2008-04-28: Tid: 19:44:10
Bloggadress/URL: http://metrobloggen.se/liisas



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin