Food-bilder

Skrivet: 2008-04-11, 00:07:20 / Mat, recept & träning

image1009

Mera matbilder från min photo-shoot i köket. Vilken är snyggast?
Inga speciella bilder direkt, men ibland måste man hålla det enkelt.

Nu är frågan: ska jag joina min kära pojkvän i sängen eller sitta uppe all by myself en stund till?
Svår fråga!

Men jag sitter nog uppe en stund till, så att jag slipper hans snarkningar och knuffar. Jag kommer ändå inte kunna somna förrän två, tre ändå.

Ewie sa:

I love foood :)


Datum: 2008-04-11: Tid: 00:15:09
Bloggadress/URL: http://ewiiie.blogg.se
Markattan sa:

Hej igen!
Om vi ska vara ärliga, och det är ju lämpligt, så mår vi alla bättre av att komma upp och vara en del av livet och den där jobbvardagen. Sen vet ju du och jag som går hemma att det är svårt som tusan ibland. Jag försöker ha mitt mående och min viktnedgång, samt min man i fokus. Hur är det för honom att alltid kliva upp och jobba när jag ligger och trynar? Sen kan du ju alltid trösta dig med att du fortfarande är väldigt ung och har tid på dig, en annan har passerat 45 och måste helt enkelt få till det...

Ha det gott tjejen och kram, vi hörs.


Datum: 2008-04-11: Tid: 01:12:16
Bloggadress/URL: http://markattans.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin