Middag och myslördag

Skrivet: 2008-04-05, 18:50:51 / Mat, recept & träning

image990

Idag har det varit en riktigt, hemma-trött-inte-orka-någonting-mys-lördag. Jag kunde inte somna inatt. Låg och tittade på 2900 Happiness till klockan halv fem, då var jag hungrig så jag gick upp och stekte ägg (?), vilket jag aldrig skulle fått för mig att göra annars. Somnade till kvart i sex och vaknade klockab nio och sov halvt till klockan tolv. Allt på grund av att jag drack en energidryck klockan nio på kvällen. Inte kunde jag ana att den skulle göra mig sömnlös. Jag brukar nämligen inte dricka energidryck, men Jonathan köpte hem en hel platta så jag ville ju såklart smaka.

Nu har vi i alla fall ätit löragsmiddag bestående av, fläskfilé, kroketter, arlas kalla sås och sallad med fetaost. Till det min favoodryck. Riktigt gott var det.

Jag och Jonathan har varit ovanligt mysiga mot varann idag och ska förhoppningsvis fortsätta att vara det också. Det skulle vara mysigt att kolla på en läskig film eller nåt.


Trevlig lördagkväll på er!

julia sa:

haha! myslärdag. det låter underbart!


Datum: 2008-04-05: Tid: 19:09:38
Bloggadress/URL: http://julia.blogg.se
Rebecca sa:

Vad mysigt! Hoppas ni får det underbart :D


Datum: 2008-04-05: Tid: 21:28:11
Bloggadress/URL: http://glooria.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin