Ny klänning

Skrivet: 2008-04-25, 20:21:43 / Nya ting

image1047

Min nya klänning som jag shoppade hemma i Västerås förra fredagen. Hittade den av en slump inne på Lindex barnavdelning ; ) Fick hem en ny vit bh på samma gång också.

Som ni märkt har jag varit lite off den senaste tiden. Motivationen har dalat lite den snaste tiden och jag vet liksom inte vad jag vill dela med mig av. Jag önskar att jag hade massvis med foton på lager som jag kunde visa er, men så är det inte. Tyvärr.

Kommer inte bli så mycket tid över i helgen, då reklamen kommer ta all våran tid. Sju distrikt den här helgen, nån var sjuk så vi fick ta det istället mot mer ersättning och så. Sen var det inte tvunget att delas ut, men det är ju bra om vi gör det för pengarnas skull. Jag önskar bara att vi slapp sortera det. Inte nog med att det var sju distrikt, det var 10 trycksaker till varje. Åhhh!

Och jag som vill gå ut på värsta fotorundan med mitt nya objektiv 70-300mm.


Nu sitter jag här framför Talang med världens största tacosmage ; ) Snart ska vi ta oss ut och dela ut ett distrikt så att vi har ett avklarat.

Trevlig kväll & helg på er!

sannaa sa:

sikken söt :)


Datum: 2008-04-25: Tid: 22:01:05
Bloggadress/URL: http://www.sannaaek.blogg.se
Jossi sa:

Oh vad söt :) nu måste jag nästan ner o kolla på lindex om dom har såna här ;P haha
Nu har jag lagt upp några fler bilder från min fotorunda. ; ) http://app.blogg.se/trackback/ping/18435764


Datum: 2008-04-27: Tid: 10:18:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin