Lalala...

Skrivet: 2008-08-18, 22:17:02 / Fotodagboken



Hej på er. Jag har haft en helt okej dag, trots hosta och magont, men jag överlevde en dag på stan tackvare älsklingen. Bion blev tyvärr inställd, jag tyckte inte att det kändes värt pengarna om jag ändå skulle sitta där och ha ont i magen. Då kan vi lika gärna spara det till en annan gång, även om det var hundra år sedan jag var på bio senast. Jag åt god kyckligsallad på Wayne´s, bästa salladen tycker jag, köpte en t-shirt på MQ som jag antagligen visar upp imorgon. Innan vi åkte hem tänkte vi ta en fika, men så fort jag kom in och började titta på godsakerna fick jag ont i magen igen. Men Jonathan köpte en latte och en paj till sig. En lugn och hamonisk dag har det varit, utan stress. Det gillas. Synd att jag är så förkyld bara. Nu ska jag knapra halstabletter och gosa ner mig hos älsklingen i sängen. Ses imorgon.

Linnea sa:

MQ e najs :)


Datum: 2008-08-18: Tid: 22:28:36
Bloggadress/URL: http://linnealindblad.blogg.se/
- LSW - sa:

fin bild! :)


Datum: 2008-08-31: Tid: 18:33:15
Bloggadress/URL: http://missawesomeness.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin