ibland så dör jag litegrann

Skrivet: 2008-12-10, 21:53:49 / Dagboken

när du halkar
med din tunga
på en bokstav i mitt namn


Kent

Jag vet inte riktigt vad det är med mig, det var längesedan som jag kände mig såhär matt och hängig. Efter att ha klarat av en heldag i skolan, utan större problem, känndes det som att jag var på bättringsvägen. Men när jag kom hem, blev jag sämre igen. Efter maten klockan fem kollapsade jag totalt i soffan, helt umattad, illamående och med huvudvärk. Usch, jag vill inte bli sjuk nu, jag måste lägga all energi på projektet och skolan nu innan jul. Måste bli frisk. Tur att jag kan vara hemma och vila upp mig imorgon, annars hade jag nog dött litegrann.

Det känns som att vi börjar komma någonvart med projektet och litteraturredovisningen nu i alla fall, vi har bokat in tider och skrivit färdigt första fasen. Så det känns som att vi är på rätt väg nu, även om vi fortfarande har massor kvar att göra. Det kommer nog inte bli så mycket jullov i år, men det är väl sånt man får ta som student. Jag har fått min studentlitteratur nu, så att jag kan börja läsa i den också. Det behövs verkligen. Jag känner hur paniken kryper, 339 sidor i Tillämpad kommunikationsvetenskap. Jag ser verkligen fram emot det...


eller inte.

sandra sa:

nejnej, våga inte dö! i så fall kommer jag och sjunger kentlåtar för dig! ;)


Datum: 2008-12-10: Tid: 22:04:24
Bloggadress/URL: http://accordingtosandra.wordpress.com
Helena sa:

ska vi dö i en hög tillsammans ett tag? så kan vi vakna igen i vår ;)


Datum: 2008-12-10: Tid: 22:40:45
Bloggadress/URL: http://ugglapuggla.blogg.se/
M sa:

Jullov va längesen jag hade, så i år är väl inget undantag. Vo ändrade dock syfte och frågeställningen till uppsatsen igår - gör om, gör rätt. Så nu går det inte att glida fram.. Panik!



Och ringarna jag fick på den bilden, 9 december, är tagen med manuell fokus - ur fokus... Hur mycket "ur fokus" beror lite på avståndet, antal ljuskällor och hur stora ringar man vill ha..


Datum: 2008-12-11: Tid: 08:36:08
Bloggadress/URL: http://headless.blogg.se/
Sofia Arvidsson sa:

Jag har lagt till dig bland mina länkar för bloggar som jag läser. (: Hoppas det går bra, annars är det bara att säga till! (:


Datum: 2008-12-11: Tid: 16:30:26
Bloggadress/URL: http://sofiaaarvidsson.blogg.se/
Sofia Arvidsson sa:

Svar: Åh, tack! (: Jodå, men har inte lagt in länk på bloggen ännu, försöker fixa lite med designen och så. Även om det inte funkar prima direkt så håller jag på att leta lite koder (:


Datum: 2008-12-11: Tid: 21:23:12
Bloggadress/URL: http://sofiaaarvidsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin