iceland

Skrivet: 2008-12-22, 00:59:48 / Fotodagboken

Kvällen har spenderats framför Arn 2, såg ettan igår. De var okej, som vanligt blev jag besviken när de inte slutade som jag hade tänkt mig. Lyckligt alltså. Jag är en riktig sucker för lyckliga slut. Det var samma sak med Into the wild, en helt fantastisk film, bara det att jag satt och svor en kvart efteråt bara för att den inte slutade som jag ville. Arn var inte lika fantastisk, så det var inte någon större förlust. Jag tänkte inte uttråka er med massa text såhär mitt i natten, utan visa lite bilder från bäcken där jag fotade en massa istappar för si så där en vecka sedan, som för övrigt är mina favoritbilder för tillfället. Is är riktigt vackert.


Fotade med Sigma SD14 och Sigma 30 mm f/1,4, oredigerade förutom blått filter.

Killarna ska sitta upp och titta på Blade runner. Jag själv ska nog bädda ner mig i sängen och sova. Känns som att det är dags för det. Godnatt.

sandra sa:

into the wild är ju underbar. slutet till trots. :)


Datum: 2008-12-22: Tid: 01:12:05
Bloggadress/URL: http://accordingtosandra.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin