läsa, läsa, läsa...

Skrivet: 2008-12-14, 21:24:32 / Dagboken

10 sidor närmare slutet. Jag hatar verkligen att läsa, blir yr i huvudet, spänner käkarna, ögonen och efter en stund ser jag suddigt. Den här gången fick jag även ont i ryggen också. Det är inte roligt att läsa. Speciellt inte Tillämpad kommunikationsvetenskap, okej det verkar lite intressant, men det är verkligen inte värt besväret. Nej, men jag måste läsa åtminstone 10 sidor till innan jag går och lägger mig.



Jonathan har äntligen ställt sig framför diskhon, vridigt på kranen och börjat diska, efter en veckas velande. Vi bestämde inte allt för längesedan att vi skulle diska varannandag, men så fort det blev hans tur lämnade han, tror ni jag diskar dagen efter då? Nej, då är det ju såklart hans tur tills han har diskat, eller hur? Det är logiskt. Så imorgon är det då min tur igen, om han diskar klart det vill säga. Jag hoppas han lär sig någonting den här gången, men jag är tveksam, det är tredje gången på rad nu. Usch jag hatar disk, inte nog med det skulle hela huset behövas damsugas och dammas av. Men det finns ingen ork kvar till det.

Jag tror jag ska ta en bit av Jonathans hemmabakade lussekatter och slå mig ner i soffan en stund, innan jag fortsätter läsa. En kopp te till det, skulle inte sitta helt fel.

Jennifer sa:

Sv: Tack så jättemycket! :D


Datum: 2008-12-14: Tid: 22:03:20
Bloggadress/URL: http://theeasyway.blogg.se/
Pamela sa:

Sv: Tack! :)


Datum: 2008-12-14: Tid: 22:11:26
Bloggadress/URL: http://zoniex.blogg.se/
sandra sa:

uuusch, hemska boken! jag lider med dig. har läst ca 20 sidor ikväll och ska nog sitta hela dagen imorgon. uäk.


Datum: 2008-12-14: Tid: 22:12:29
Bloggadress/URL: http://accordingtosandra.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin