a weekend to remember

Skrivet: 2008-12-01, 12:20:43 / Dagboken

På stationen i Västerås i lördagsmorse.

Godmorgon världen
. Jag tror att världen bara blir gråare och gråare för varje dag som går. Vilken tur att jag har träffat några solstrålar som lyser upp tillvaron när solen inte kan göra det. Jag pratar förståss om Malin, Lillefot och Malin. Tre helt fantastiska tjejer. Jag har haft en helt underbar helg med er i Linköping. Många skratt, fika, restaurangbesök, kamerasnack och diskussioner om livet. Roligt att vi kom så bra översens. Vi ses snart igen.

Jonathan hämtade upp mig på stationen i Eskilstuna när han kom från Örebro. Innan vi åkte hem, stannade vi hemma hos världens bästa mamma där vi blev bjudna på både fika och mat. Hon hade bakat saffransostkaka och saffrans sockerkaka. Båda systrarna var där också, det är ju alltid lika roligt. När vi kom hem till oss, slocknade vi båda nästan direkt. Helt slut, efter en rolig helg.

Dagens planer ser ut som följande: (shopping) i Uppsala, fika med älsklingen, julpynta och sen måste jag skicka in lite plugg.

M sa:

Jag håller med. Va helt underbart att träffa er. Ni är helt fantastiska :)


Datum: 2008-12-01: Tid: 12:39:04
Bloggadress/URL: http://headless.blogg.se/
Malin sa:

Åh, det är ni som är fantastiska! Tack för en toppenhelg! :)


Datum: 2008-12-01: Tid: 13:56:09
Bloggadress/URL: http://malinan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin