REA

Skrivet: 2008-12-29, 15:50:12 / Dagboken


Jag som trodde att den värsta stormen hade lagt sig bland alla reahandlare idag. Men det hade den inte. Det var människor överallt, alla lika ivriga på att hitta de bästa fynden. Själv tycker jag inte om att handla kläder på rea, det är ofta väldigt rörigt och mestadels konstiga färger eller gamla kollektioner. Jag brukar inte hitta så mycket snyggt på rean, men när jag väl gör det blir jag såklart glad.

Idag hittade jag en grå, lång stickad tröja på Gina Tricot för halva priset. Utöver den köpte jag även en ljusgrå tunika, ett par tights, en bh och 4 par strumpor, för ordinarie pris. Gina Tricot måste vara den värsta butiken att handla på i reatider, kön gick enda ut till ingången och provhytterna var fulla. Dessutom blir det lätt väldigt, väldigt rörigt där inne. Jag blev helt yr där inne ett tag.

Vilket är erat bästa reafynd?

Nu när lugnet efter stormen är här tänkte jag ta mig en kopp chai-latte och sätta igång med skolarbetet. Det skulle ju vara väldigt skönt att ha det mesta klart innan nyår. Men då måste jag verkligen sätta fart och jag är inte så effektiv som jag önskar att jag vore. puss&kram.

Perra sa:

Jag hitade två skitfina koftor från VILA som skulle kostat 600kr tsm, men kostade 200kr tsm :)


Datum: 2008-12-29: Tid: 16:42:51
Bloggadress/URL: http://typperra.blogg.se/
M sa:

Ja, jag har aldrig begripit mig på rea. Är ju ofta den skit ingen vill ha som är kvar men ändå är folk tokiga. Nej tack! Jag trivs bra här bakom dataskärmen med uppsatsen istället för att armbågam ig fram på rean. Lycka till med skolarbetet. Det går om man vill!


Datum: 2008-12-29: Tid: 16:52:02
Bloggadress/URL: http://headless.blogg.se/
Jossi sa:

Har faktiskt inte varit nere och kollat rean. Brukar inte va så mycket och ha här i stan. Där emot om jag kommer iväg till större städer brukar de va skoj o kolla lite, då hittar jag nästan alltid något :)

Skoj att du hitta lite saker iaf!


Datum: 2008-12-29: Tid: 16:57:16
Bloggadress/URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Svanemar photo sa:

Ja usch, REA på grina är hemskt! jag blir helt galen. haha


Datum: 2008-12-29: Tid: 19:25:44
Bloggadress/URL: http://svanemar.blogg.se/
Linnea sa:

Mitt bästa reafynd va Longchamp-väskan som jag köpte i lördags, som var nedsatt från 700 till typ 480 :) ASNAJS.



Brukar aldrig ens orka ställa mig i kö till provrummen i rea-tider.. Brukar chansa på storlekarna lite :)


Datum: 2008-12-29: Tid: 20:17:05
Bloggadress/URL: http://linnealindblad.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin