jag är kroniskt låg

Skrivet: 2008-12-02, 20:56:50 / Fotodagboken

Jag vet inte riktigt hur jag ska klara av den här månaden, jag hade sett fram emot en lugn december, men det verkar bli tvärt om. Kursen som startade idag verkar allt annat än rolig, det kommer bli jobb från början till slut känns det som. Jullovet kommer väl ägnas åt att skriva ett pm på 10 sidor. Kul jul. Jag kommer ägna kvällen åt att tröstäta Geisha och julvört med ost. Det är väl det ända nöje jag kommer att ha fram till januari ;o


första julvörten för i år...

Nästs kurstillfälle är på fredag och efter det är jag bjuden hem till en tjej i klassen, det ska bli nice. Så det finns lite hopp i det hopplösa i alla fall. Innerst inne önskar jag att jag kunde sätta mig på ett plan och åka till andra sidan jordkolotet och bara vara. Det skulle jag tycka var mycket bättre.

Inga pengar har jag kvar heller, jag funderar på att sälja någonting, men jag har ingenting att sälja... det kommer inte bli några julklappar i år och ingen julshopping. Ingenting att trösta sig med när mörkret faller och plugget står en upp över öronen. Men det känns ganska bra med en ickemateralistisk jul ändå, men när jag får pengar från csn ska jag beta av min önskelista kan jag lova. Det blir nångång i januari det... kameraprylar har högsta prioritet då.

M sa:

Vi får peppa varandra i december, motgång efter motgång emd uppsatsen gör att jag kommer få spendera jullovet med att skriva. Kul jul.

Att ta ett plan till andra sidan jordklotet låter bra, jag är på!


Datum: 2008-12-02: Tid: 21:12:14
Bloggadress/URL: http://headless.blogg.se/
M sa:

Svar: En tomtelatte va en latte med kanelsyrup, grädde och pudrad med kardemumma :)


Datum: 2008-12-02: Tid: 21:28:25
Bloggadress/URL: http://headless.blogg.se/
sanna sa:

hej igen..kikade efter bilderna. hittade 3 stycken som jag tror kan vara dom, men de gick ej o öppna, man såg inte ens hur de såg ut. annars fanns dom inte...fasen vad synd..men hör gärna av dig om du har nån designutlottning igen..annars ställer jag gärna upp o vara försökskanin, kan täna mig vilken design som helst:)


Datum: 2008-12-02: Tid: 22:05:47
Bloggadress/URL: http://sannadalle.blogg.se/
sandra sa:

jag känner precis likadant, med nya kursen och vintermörker och stress och depp. men vi har ju i alla fall varann, det är alltid något. vi får peppa och hjälpa varann. det kommer säkert gå jättebra till slut. :)


Datum: 2008-12-02: Tid: 23:24:56
Bloggadress/URL: http://accordingtosandra.wordpress.com
Bergodalvana sa:

Hoppas allt känns lite lättare snart


Datum: 2008-12-03: Tid: 19:53:18
Bloggadress/URL: http://bergodalvana.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin