Detoxa din kropp

Skrivet: 2008-02-05, 12:30:45 / Mat, recept & träning

image770
Bild: jag själv

Jag måste självklart ta kort på allt, nästan i alla fall. Skrev i ett tidigare, eller kanske två att jag köpt och börjat med en Detox kur. Började faktiskt igår, än så länge har jag inte märkt någon direkt effekt, men det kommer förhoppningsvis. Själva kuren är 20 dagar lång och då tar man 3 tabletter per dag, innan måltid och till det måste man dricka minst 1,5 liter vatten om dagen. Produkten ska då rensa kroppen på dåliga ämnen och slagg som inte är bra för kroppen. Och under den perioden ska man väl inte stoppa i sig så mycket onyttigt, snabbmat, godis, tobak eller alkohol, eftersom dessa produkter slaggar igen kroppen.

Känner du dig trött, har bristande koncentration, huvudvärk, minskat imunförvar, blek hy, ökad vikt, dålig ämnesomsättning? Alla dessa symptom kan var tecken på att din kropp är överbelastad med en massa slaggprodukter. Och får di kropp att arbete i slow-motion.

Jag tycker att det är värt ett försök. Detox kostar ca 200 kronor på en hälsokostsffär.

Prova du med !

En närmare recenssion kommer om 20 dagar.

frida : ) sa:

hmm, kanske ska desta detta :O ha en bar dag :)


Datum: 2008-02-05: Tid: 12:35:56
Bloggadress/URL: http://fraijda.blogg.se
Frida sa:

Skulle prova detoxa utan tabletter, bara äta nyttigt, dricka och träna. Gick åt skogen efter någon dag, det var ju rena svältkuren och det enda jag kunde tänka på var godis haha. Lycka till med din detoxing, går säkert bättr än min :)


Datum: 2008-02-05: Tid: 13:40:50
Bloggadress/URL: http://frida07.blogg.se
Jossi sa:

Hm låter värt att prova! Känner mej precis så som du beskriver nämligen ;O


Datum: 2008-02-05: Tid: 17:25:32
Bloggadress/URL: http://josefineaspeteg.blogg.se
Sandra sa:

Jag ahr provat den varianten där man blandar i vätska i 2 liter vatten. Smakade skit men märkte skillnad redan efter 3-4 dagar. Är nog dags för ännu en ny kur. Denna gången ska jag köra på tabletterna du har. Mildare =)


Datum: 2008-02-06: Tid: 11:40:12
Bloggadress/URL: http://siversson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin