Godnatt sötisar

Skrivet: 2008-02-16, 00:50:58 / Fotodagboken

G o d n a t t  m i n a  v ä n n e r  ♥
image826
Bild: jag själv

Nu ska jag gå och lägga mig och sova som en ros, om man nu kan sova som en ros det vill säga, hehe. Men det låter rätt bra ändå. Ikväll har vi varit hemma, det har varit lugnt och skönt. Imorgon ska vi nog hem till mamma i alla fall, måste ju passa på innan vi flyttar från stan. För när vi flyttar kommer jag sakna min familj. Det är ändå en trygghet att ha sin familj i närheten när man behöver dem eller viseversa. Men det ska bli spännande att upptäcka en ny stad också, fast i början kommer det kännas lite lusigt och ohemma. Men man vänjer sig nog snabbt.

Mina ögon börjar bli tunga....

Puss och kram.

Maria sa:

godmorgon :)


Datum: 2008-02-16: Tid: 10:01:38
Bloggadress/URL: http://fashionstars.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin