Gult är inte fult...

Skrivet: 2008-02-27, 22:13:41 / Nya ting

image844
Idag har jag och älsklingen varit i Stockholm. Det var inte alls planerat egentligen, vi gick upp klockan nio, strosade runt här hemma, åt frukost, gjorde oss iordning och sen skulle vi åka till Arlandastad och handla mat på Maxi. Vi åkte vid elva ungefär, stannade på Byggmax och köpte en strålkastare, som jag ska använda som ljus när jag fotar. Det var då jag fick för mig att jag ville åka in till Stockholm och gå en stund på stan. Sagt och gjort. Hittade den söta toppen på bilden på Butique suprice, den är från Veromoda. Införskaffade även ett par nya strumpbyxor och ett hårspänne med en stor rosett på. Jättesött. Kommer nog sitta i mitt hår på Kentkonserten på fredag. Sen på hemvägen stannade vi såklart på Maxi och handlade mat som vi planerat från början. Då köpte jag även en ny fondation, som jag hoppas är bra.

Hoppas ni haft en bra dag.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin