Imorgon är det dags

Skrivet: 2008-02-22, 21:01:55 / Fotodagboken


image838
Kollage: jag själv

Imorgon gäller det. Imorgonbitti lämnar vi Västerås.
Så nästa gång jag bloggar sitter jag nog i mitt nya hem i Sigtuna.


Idag har vår lilla älsklingschili katt blivit kastrerad, allting gick jättebra, han var helt otroligt duktig. Han är lite väl pigg bara, vill ut helt hysterisktmycket just nu. Står och skriker vid dörren. Hur ska han klara av flytten? Men när han kommer dit kommer han nog vara för rädd för att gå ut, så det ordnar sig nog.

Var iväg till Nisses förut och köte en ny kattlåda och lite småsaker, efter det åt vi på nyöppnade Max på Erikslund. Giburgare med bönsallad och ramlösa, inga pommes eller läsk, duktigt, hehe. Sen åkte vi hem till mamma en stund för att hämta mitt paket som jag hade fått från Asos som innehöll min fina korsettopp och ett halsband, tröjan var lika fin som på bilden, helt underbar.

Nu på kvällen har vi varit i Sigtuna och hämtat nycklarna och jag fick se lägenheten för fösta gången, det var fint, känns lite konstigt att vi ska bo där. Har nog inte förstått att vi ska flytta än. Men det ska vi och vi har en hel del kvar att fixa. Diska det sista, skriva ner hyllor, lampot, hängare m.m. Så jag ska nog fortsätta med det nu.

Trevlig fredagskväll. See you tomorrow.

sannaa sa:

tack, detsamma :)


Datum: 2008-02-22: Tid: 22:33:23
Bloggadress/URL: http://www.sannaaek.blogg.se
:) sa:

Tack! Lycka till med flytten :)


Datum: 2008-02-22: Tid: 23:14:46
Bloggadress/URL: http://lillefots.blogg.se
matilda sa:

kul att flytta :) lycka till!


Datum: 2008-02-23: Tid: 16:55:19
Bloggadress/URL: http://matildahammar.blogg.se
Malin Linnea Lundin sa:

Kan du för tredje gången gillt be jonathan att höra av sej, han har våran film.


Datum: 2008-02-23: Tid: 21:03:11
Ida sa:

Malin: Ni kommer att få tillbaka filmen inom kort.


Datum: 2008-02-24: Tid: 12:43:18
Bloggadress/URL: http://hittaida.blogg.se
Malin Linnea Lundin sa:

Vi har idag, tisdag ännu inte fått filmen. Känns förjävligt! Ruskigt slarvigt och oansvarigt!


Datum: 2008-02-27: Tid: 01:15:04



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin