Rubriker är inte alltid lätta att komma på.

Skrivet: 2008-02-08, 14:33:37 / Illustartioner

image794
Illustration: jag själv

Ritade henne helt fritt i Illustrator igår, utan mall. Det var svårt, men man lär sig snabbt.

God dag !

Nu ska jag och Jonathan åka ner på stan och träffa mamma. Sen ska vi basta och umgås hemma hos henne ikväll. Det ska bli mysigt. Jag är på bra humör efter en mysig morgon med älsklingen. Så det kommer nog bli jättetrevligt idag.

Om 20 dagar flyttar vi till Sigtuna. Det är helt bestämt nu och Jonathan har fått jobb och jag börjar plugga där i mars. Lägenheten är helt underbar, jag längtar. En stor tvåa, men ljusa tapeter, badkar, vita köksluckor, ja allt ät perfekt. Om vi har tur får vi flytta in om 10 dagar, jag hoppas. Vill inte bo här en sekund till : o )

Nu måste vi åka... Mamma cyklar nu så vi ska också ta och hoppa in i bilen.


Vad ska ni hitta på idag?

Puss


Sabine sa:

Snygg!


Datum: 2008-02-08: Tid: 15:20:25
Bloggadress/URL: http://enibas.blogg.se/
Emmy sa:

Fin bild!
Vad kul med flytten, håller tummarna för att det blir om tio dagar.

I kväll ska jag ut med några vänner och käka, efter det får vi se vad som händer.

Hoppas du får en trevlig kväll.


Datum: 2008-02-08: Tid: 17:47:51
Bloggadress/URL: http://kennelgnistra.blogg.se
Malin sa:

Sigtuna, det är ju jättefint där! :)


Datum: 2008-02-10: Tid: 20:31:18
Bloggadress/URL: http://philura.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin