Vassa bilder

Skrivet: 2008-02-28, 15:37:46 / Fotodagboken

image847
image848
Fick till en liten ordvits där, haha.

Hamnade framför datorn en stund nu efter maten. När vi kom hem från promenaden, medan Jonathan lagade mat var jag duktig och städade hallen och sovrummet, damsög och fixade mina sminkgrejer. Ska torka av nattsängsborden och byrån sen också. Vek även in alla lakan och handdukar i ett skåp i hallen. Det finns mycket bra skåp och garderober här, mycket plats för förvaring. Mer än vad vi hade innan, så det är bra. Rummen är stora och rymliga, sovrummet ser nästan för tomt ut, med bara en säng, två nattsängsbord och en byrå, det finns hur mycket plats som helst över. Likadant är det i vardagsrummet, så jag har gott om fotoplats där nu. Saknade en helt kal vägg förut och nu har jag två stycken. Tänk att alla rummen är så stora, när badrummet är så litet, där har de klämt in badkar, toalett och handfat på sån liten yta som möjligt, får precis rum med kattlådan. Köket är också jättebra, mycket skåp, men lite lite bänkar men det duger bra. Jag älskar verkligen den här lägenheten, känner mig redan hemma här. Jag ser verkligen fram emot att bo här dessa fyra månader och jag hoppas innerligt att den tiden kommer att förlängas, men det vet vi ju ingenting om.

Jonathan diskar upp det lilla som var kvar nu, sen ska vi åka till ÖB och RUSTA. Fick hem ett reklamblad där det stod att de sålde min favoglass för endast tio spänn, så jag hoppas att den finns kvar när vi kommer dit. Om du nu läser detta, undvik att åka till ÖB i Märsta för att köpa glass, jag har redan reserverat den :)

Ha en fortsatt trevlig dag gott folk.

maria sa:

Aa, verkligen !
Ha en bra torsdag :)


Datum: 2008-02-28: Tid: 15:48:15
Bloggadress/URL: http://marialundqvist.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin