Bevakarna

Skrivet: 2008-01-04, 16:58:06 / Fotodagboken

image641
Foto + redigering : jag själv

Sitter med en varm soppa bredvid mig nu, så jag kan inte skriva så mycket. Låter den svalna lite först bara.
Tyckte bilden med fåglarna, trädet och den fantastiska himlen, var ett bra kort att kägga in här på bloggen. Jag älskar verkligen att fota och sedan redigera dem, för det kan verkligen bli en helt annan bild. Det är coolt tycker jag. Men man vill ju inte förstöra bilden allt för mycket, vilket är lätt hänt om man leker alldeles för intensivt med filter och diverse effekter. Men på denna bild har jag bara förstärkt det svarta och färgerna i himlen. Väldigt enkel och snabb prosidur.

see you later.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin