En bra torsdag

Skrivet: 2008-01-31, 17:57:03 / Dagboken

Phu... Kom precis innanför dörren, klev av vid busshållsplatsen och cyklade den sista biten hem. Det kändes tungt, kallt om benen, öronen och om händerna. Det har verkligen varit kallt ute idag.

Idag har det varit en bra dag. Jag klev upp tidigt, käkade frukost och tränade ett styrkepass här hemma i 30 minuter. Första träningen den här veckan, men men. Får väl försöka ta igen det nästa vecka. I alla fall så åkte vi ner på stan, fotade en massa på Djäkneberget, åt världens godaste kycklingsallad på Wayne´s. Jag gick en sväng på stan medan Jonathan klippte sig, köpte en ny ansiktstvätt och en detoxkur. Mamma och Linnéa ska rena kroppen, så då vill ju inte jag vara sämre ; o )

Det känns som att livet är påväg åt rätt riktning nu i alla fall. Jonathan har blivit kallad till två arbetsintervjer och jag ska på intervju på Sigtuna folkhögskola. Vi kommer kunna flytta dit också. Det ska verkligen bli jättekul. Så om en månad bor vi antagligen i Sigtuna : o )


Vad har ni gjort idag?

grisen sa:

hur ska ni ha råd med det?


Datum: 2008-01-31: Tid: 20:13:32
Carola sa:

Va skönt ni hade idag! Synd att vi inte träffades på stan, för jag gick själv. Kommer ni hem och bastar i morgon? Bra början på reningskuren.
Puss Mamma


Datum: 2008-01-31: Tid: 20:24:10
Ida sa:

Ja du grisen. Plugg + Jobb = Pengar... Ganska logiskt, tycker jag iaf. Nån som är avundsjuk kanske? :P


Datum: 2008-01-31: Tid: 21:46:58
Bloggadress/URL: http://hittaida.blogg.se
grisen sa:

Men alla lån då?
Ja,jag vet hur man tjänar pengar, eftersom jag har ett jobb!
och jag är inte ett dugg avundsjuk, för jag vet att jag har inga som helst skulder, men däremot vet jag nån som har det...
Ha det bra!


Datum: 2008-02-01: Tid: 00:15:30
Ida sa:

Kom igen. Många tar lån. Säg till när du har någonting vettigt att komma med. Varför klanka ner på andra om man inte är avundsjuk eller mår dåligt med sig själv och sin situation?

Jag skulle aldrig sjunka så lågt.


Datum: 2008-02-01: Tid: 01:02:05
Bloggadress/URL: http://hittaida.blogg.se
grisen sa:

ja, du har rätt.jag mår så dåligt med mej själv...jag är så avundsjuk på ditt liv och din situation.

naw, vilken människa att se upp till!

nu lägger jag ner det här. ville inte göra nån arg och upprörd från början. i'm sorry.


Datum: 2008-02-01: Tid: 03:09:21



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin