Filmkväll och styrketräning

Skrivet: 2008-01-22, 23:52:38 / Mat, recept & träning

Idag har vi legat i soffan och tagit det lugnt.
Tittade på filmen Stardust, som var helt okej. Inte direkt vad jag hade förväntat mig, den var väldigt speciell. Inte min typ av film direkt. Efter det kollade jag på tre avsnitt av Andra Avenyn och efter det I huvudet på Gynnig. Som sagt en väldigt lugn dag.

Men efter Carolina fick jag lite spratt. Tog fram hopprepet och körde värsta styrketräningspasset här hemma. 1500 hopp, en massa situpps, armhävningar, kissande hunden, benlyft, rygglyft, hantellyft m.m, m.m. I hela 45 minuter, riktigt svettigt gympass med andra ord. Så nu efter det har jag tagit en riktigt lång svalkande dusch, önskar verkligen att vi hade ett badkar som man kunde ligga och softa i. Rakade även benen som såg ut som värsta regnskogen, har nog inte rakat dem sedan kryssningen den 15 dec, hmm. Stackars Jonathan som fått stå ut med mina håriga ben. Men nu är de lena och sköna igen, hatar verkligen hår.

Ska nog avsluta kvällen med att se klart de tre avsnitten som jag har kvar av Andra Avenyn.
Är skakig i hela händerna efter träningen. Så nu måste jag avrunda.

Hoppas ni har haft en bra dag : 0 )

Jossi sa:

Vilken fin blogg du har! Jag älskar den speciellt dina bilder och allt. Jag vet inte om du har kollat in på min blogg men den är inte ngt att komma med, sjukt tråkig. O efter som jag inte vet hur man fixar såndär fina designer undrar jag om du skulle vilja fixa en till mej!? Förstår om du inte vill, men jag blev tipsad till dej av några som du hade fixat deras blogg :)


Datum: 2008-01-23: Tid: 09:30:14
Bloggadress/URL: http://josefineaspeteg.blogg.se
Rebecca sa:

låter riktigt trevligt! :) härligt med träning och allt, håller med, jag hatar också hår (A) ha det bra :)


Datum: 2008-01-23: Tid: 11:43:44
Bloggadress/URL: http://gossiipgirl.blogg.se
anna sa:

jahaja, vet du när vi hade fys-test på jympan så skulle vi hoppa hopprep men jag är jättedålig på det så jag hoppade hopprep utan hopprep.


Datum: 2008-01-23: Tid: 18:01:07
Bloggadress/URL: http://amarello.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin