Fortsätter med pysslandet

Skrivet: 2008-01-05, 22:16:09 / Fotodagboken

image659
Foto: jag själv ©

Sitter vid datorn och pysslar. Som vanligt med andra ord. Jag gör väl ingenting annat än att stirra in i datorskärmen. Men när man väl börjar med någonting och kreaktiviteten liksom flödar, kan man bara inte sluta. Det skulle ju vara lika med att ge upp. Så därför sitter jag här, timme efter timme, för det är helt underbart att se saker växa fram. Ibland blir det som man tänkt sig och ibland blir det helt annorlunda, men ändå bra. Så att man tänker WOW, hur kunde det bli så bra. Måste påstå att jag blir rätt stolt över mig själv då.

Försökte mig på att rita lite inatt, men jag lyckades inge bra, allting blev misslyckat. Men man kan ju inte alltid lyckas och få toppenresultat. Då skulle det ju inte vara någon match, eller hur? Det ska ju vara någonting man kämpar med att skapa. Annars skulle ju vem som helst kunna göra samma sak. Och det vore ju inte så roligt.



Lina sa:

Åh! Det som är så kul där! Du har verkligen missat något! :) Hoppas du kommer dit någongång!

Snygg bild!


Datum: 2008-01-05: Tid: 23:22:23
Bloggadress/URL: http://linaveronica.blogg.se
nads sa:

Tack för hjälpen :) Ska genast skaffa ett google konto. Men hur gör man för att ladda hem det här programmet? Tack igen :)


Datum: 2008-01-05: Tid: 23:35:03
Bloggadress/URL: http://nagt.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin