Hungrig

Skrivet: 2008-01-06, 15:45:36 / Dagboken

Nu börjar jag bli hungrig, det kurrar i magen.
Vad blir det för mat idag då?
Det lutar nog mot potatis och - purjolökssoppa. Mums.

Måste erkänna att det går riktigt bra för mig med pointsen.
Träningen går inte lika bra, men jag har gått ner lite ändå.
Pointsen är ju beräknade på att jag ska gå ner utan att träna. Men motion behövs också såklart, för att kroppen ska må bra. Imorgon är det ju ny vecka igen, då blir det gym. Kanske tar en promenad efter maten också...

Har ritat lite medan Jonathan har sovit.
Han sover jämt, jag vet. Han har sovproblem.

Teckningen blev ganska bra faktiskt. Lägger ut bilder senare.
Nu ska vi laga soppa.

Höres..

Camilla sa:

Jag tyckte inte heller om kaffe förut men sen blev jag helt beroende, så det är nog bättre att inte gilla det isåfall =P Dina bilder är skitfina btw! puss


Datum: 2008-01-06: Tid: 16:48:15
Bloggadress/URL: http://cvb.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin