Ljuskonst

Skrivet: 2008-01-01, 20:37:12 / Fotodagboken

Så här såg det ut på himlen vid tolvslaget igår. Det var galet mycket fyverkerier och vackert som tusan. Jag har aldrig gillat att skjuta egna fyverkerier men titta på andras är bland det bästa jag vet. Jag älskar fyverkerier och kommer nog aldrig stta sluta facineras av dessa underverk. Som när vi var i Prag, då var det visserligen inte bara fyverkerierna som var vackra utan även den vackra fontärnen och musiken som spelades samtidigt. Men det var magiskt. En av de vackraste upplevelserna i mitt liv.

Eftersom att fyverkerierna är ett sådant måste på nyårsafton, ja för min del skulle man kunna skjuta några lite då och då. På bröllop, födelsedagar, förlovningsdagar.. you get it. Men då skulle det nog panga hela tiden. Måste jag självklart ha med några i bloggen. Men de var inte lätta att fånga, men jag fick en del snygga ändå.

Hoppas att ni hade en trevlig kväll igår! Hade ni det?




image626
image627
image628


Även fast vi bara sitter hemma i myskläderna, så trivs jag med det. En bra start på det nya året, utan stress, utan måsten. Men de kommer väl sakta med säkert att infinna sig i våra liv igen. Förhoppningsvis så kommer detta år bli bättre än 2007. Imorgon ska Jonathan på arbetsintervju. Synd att jag inte har fått något svar än från jobbet som jag sökte. Det hade ju varit drömjobbet... nästan i alla fall.

Jag vet ännu inte hur min vår kommer att se ut. Hade tänkt läsa spanska på halvfart men jag har fortfarande inte fått något antagningsbesked. Lite oroväckande faktiskt. Men men, annars kan jag ju fortsätta att söka jobb. Men det skulle vara bra om jag kunde läsa spanskan samtidigt. Så att jag har någonting att göra ca två gånger i veckan.
Jag ska försöka att inte oroa mig allt för mycket över detta.
Det brukar ju ordna sig, eller hur?

Happy new year :D

Puss och kram.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin