Shopping girl

Skrivet: 2008-01-04, 13:52:00 / Illustartioner

image640
Kreaktiviteten flödade inatt. Jag satt uppe och ritade ända till halv fyra på natten. Jag kunde ju inte slita mig när resultatet blev så bra. Den här bilden är ritad för hand och sedan har jag förstärkt konturer och lagt på skuggor i Photoshop. Jag blev riktigt nöjd med henne. Blir väldigt sugen på att åka till typ en storstad som Paris, London eller Milano, för att shoppa, riktigt mycket. Men med min ekonomi så har jag inte ens råd att åka ner på stan här hemma. Dessutom har jag lovat mig själv att inte köpa någonting förrän jag uppnåt vissa mål. Så därför har jag lagt undan en del pengar som jag får ta av när jag uppnåt målet.
Som belöning.


Idag ska vi ta oss ut i snön och blåsten. Det ser väldigt kyligt ut. Men jag är i desperat behov av att plåta, det var så himla längesedan jag var ute i naturen och fotade. Det är ju så kul, men kallt om händerna.


Hoppas ni får en trevlig dag : o ) )

alexandra sa:

va kul, de vill jag också göra :)


Datum: 2008-01-04: Tid: 15:47:49
Bloggadress/URL: http://dependence.blogg.se
katrina sa:

Svar; jaaa det håller jag med dig om!!men nu är jag bara trött på henne och hennes uppmärksamhet!

Skit snyggt! önskar jag kunde rita så! ;)

kram


Datum: 2008-01-04: Tid: 15:54:49
Bloggadress/URL: http://kattyy.blogg.se
Linnea sa:

Skitsnygg! Duktig du är...


Datum: 2008-01-05: Tid: 09:59:32
Bloggadress/URL: http://neafashion.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin