Som en saga?

Skrivet: 2008-01-19, 16:02:34 / Dagboken

Gårdagen var ju så underbar.
Jag kom upp relativt tidigt, duschade, sminkade mig, klädde på mig (utan att känna mig ful, tjock, missnöjd mm). Gick till bussen, till och med till den busshållsplatsen som ligger längre bort, för promenades skull. Shoppade en massa nya grejer på stan, träffade underbara mamma och fikade. Kvällens spenderades framför en film (försoning), tillsammans med älsklingen, mangofrukter och en smootie. Sen avslutades alltnig med mys inne i sovrummet. Och jag somnade lycklig i Jonathans armar.
(Bilder på shoppingen kommer när jag bär plagget jag shoppade)

Låter som en saga när jag läser det jag skrivit här ovan.
För nu känns det som att det där aldrig har hänt.

Och jag som har fått flera mejl från personer som önskar sig en ny bloggdesign. Så har jag inte nån som helst lust eller passion till att göra det just nu. Jag som annars älskar att pyssla och trixa med saker. Men jag ska försöka ta mig i kragen för eran skull och för bloggens skull. Det är ju trotsallt ni som får mig på gott humör igen.

Hoppas Jonathans dundermacka får mig på andra tankar.

image729

Eller så får jag titta på mina fina tulpaner. Som föresten börjar se lite hängiga ut. Mitt humör smittar väl av sig.

Kram på er.

Sabine sa:

Kul med shopping :)


Datum: 2008-01-19: Tid: 17:52:14
Bloggadress/URL: http://enibas.blogg.se/
Sanna sa:

Låter ju som om du haft en bra och skön dag =)
Haha men jo jag har blogg jag också, men brukar ju inte länka ut den när jag skriver kommentarer *S*


Datum: 2008-01-19: Tid: 18:38:30
Bloggadress/URL: http://iduni.blogg.se
Malin sa:

mysigt med shopping och fika :)


Datum: 2008-01-19: Tid: 19:33:40
Bloggadress/URL: http://xxmalin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin