Torsdag

Skrivet: 2008-01-17, 23:21:18 / Dagboken

Idag har jag varit upptagen så bloggen har haft noll prio. Men det är härligt att se att så många har besökt min blogg, trots noll angagemang från min sida idag. Det är minsan roligt.

Ja, vad ska jag säga?
Åt nyss en av Jonathans specialmackor, med feteost, sallad, tomat, gurka och paprika. Den är hur god som helst, bättre än på ett café. Och nu sitter jag här med en kopp te.

Dagens inköp blev några par trosor. Det behövde jag verkligen, men jag tycker att utbudet är kass. Jag vet inte hur trosor sitter på er, men för mig känns det alltid fel. Antigen är de för tajta, för spetsiga så att det svider, eller så åker de in mellan benen... ja det finns säkert fler dilemman. För mig blev det i alla fall spetstrosor, trots att de svider. Men de var billiga. Ska kolla på Lindex nån dag om jag kan hitta någonting bättre. Det slutar väl med att jag sitter här med ett par tantrosor som går upp till bysten.

Åkte förbi Maxi en sväng och handlade lite också, lite mys tills imorgon, då jag och Jonathan har månadsdag. Få se nu, hur många månader blir det? 2 år och fem månader. Köpte då vita tulpaner, ville egentligen aldrig ha rödgula. Men eftersom att det ite fanns några vita, fick jag ta det som fanns. Nu har jag i alla fall en vit bukett också.

När jag ställde mig på vågen imorse visade det sig att jag har gått ner 1,5 kg på tre veckor, så om jag fortsätter i samma mönster har jag gått ner lite mer än två kilo på fyra veckor. Men det är kanske inget att hurra för. Läste i tidningen om människor som går ner fem kilo på en månad och så, det finns säkert vissa som går ner ännu mera. Men eftersom att jag inte går på nån hårdbantning eller diet så är 1,5 kilo rätt bra. Men trots det så känns det ingenting, känner mig till och med tjockare än innan. Undra hur det kan komma sig?
Imorgon vill jag försöka komma upp rätt tidigt och sticka iväg till gymmet senst tolv. Det skulle vara skönt att ha det gjort på morgonen. Så att vi har hela dagen kvar sen.

Är du intresserad av en röd bloggdesign? Klicka här.

sandra sa:

Vad duktig du är :) Fast mkt beror ju å hur man gör för att gå ner i vikt. Du verkar ju vara hälsosam, så det går säkert bra! :) Men du är ju inte alls stor så jag tycker inte att du skulle behöva gå ner. Men allt beror ju på hur man själv känner förstås. Ha en fin dag!


Datum: 2008-01-18: Tid: 09:58:17
Bloggadress/URL: http://firstsight.blogg.se
Karin sa:

well done baby! jag håller med sandra där uppe.. dessutom, tränar du så får du (förhoppningsvis ;D) muskler och dom väger som bekant bly!


Datum: 2008-01-18: Tid: 12:38:29
Bloggadress/URL: http://khurre.blogg.se
malin sa:

tänkte bara höra om mitt mail kom fram?vet inte om jag skrev rätt mail adress?kram


Datum: 2008-01-18: Tid: 17:16:08
Bloggadress/URL: http://www.mj84.blogg.se
Malin sa:

brukar du ha såna tävlingar?


Datum: 2008-01-19: Tid: 19:36:26
Bloggadress/URL: http://xxmalin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin