Trevlig fredag

Skrivet: 2008-01-12, 01:39:19 / Dagboken

Det blev en riktigt lång dag idag må jag säga.
Men det var väldigt skönt att komma hemifrån en stund. Som ni ser har det ju inte blivit så mycket blogging idag, men det får jag väl gott göra på något sätt.
Men ändå har kommentarerna flödat här, jag blir så glad när jag kommer hem och ser att jag har en hel bunt kommentarer att läsa igenom.
Ni är så gulliga : o )
Så tack för det.

Vid fyra tiden jäktade vi iväg till bussen, vi fick lov att springa, men missade den ändå. Så vi fick vänta in nästa buss. Vi är alltid lika duktiga på att passa busstiden. Känns som att de senast gångerna vi har åkt buss har vi fått lov att springa varje gång och fortsätta till nästa busshållsplats där en annan buss går. Men nu fick vi i alla fall en extra promenad. Man får se det positivt, vi hade ju ändå inte bråttom ner på stan direkt.

image695

Väl nere på stan känndes det inte alls lika intressant att gå i affärer längre. Men vi gick en sväng för att kolla ifall de hade fyllt på med någonting nytt, men det var väldigt dåligt på den fronten. Så jag lyckades hålla mig från att köpa någonting, vilket var bra eftersom att jag har lovat mig själv att spara mina pengar. När vi kollat en stund gick vi och åt på våran favorit pizzeria, vi delade på en falefelpizza som vanligt. Sen gick vi hem till mamma.

Och där har vi spenderat så gott som hela kvällen. Tittat på Lets dance, ätit lite godis och pratat. Jag älskar att vara hemma hos mamma, det är så skönt tycker jag. När jag bodde där, var det inte alls samma sak. Men nu är det alltid jätteroligt att komma dit och det blir aldrig nå bråk längre.

Vi kom hem vid tolv och sedan dess har jag städat lite och plockat undan en del julgrejer. Ska fortsätta med det imorgon. Det behövs kan jag lova. Eftersom vi inte har städat på ett bra tag.

Nu ska jag snart hoppa i säng. Måste bara bli lite lugn i kroppen först. Hade en jädra energi när vi kom hem.
Kanske ska ta och öppna en bok för ängångs skull?

S T E P H sa:

Detsamma :D


Datum: 2008-01-12: Tid: 02:09:23
Bloggadress/URL: http://stephanielouise.blogg.se
Maya sa:

haha jaså din lilla luring, snygg iaf ;D


Datum: 2008-01-12: Tid: 09:24:20
Bloggadress/URL: http://Mayagunnarsson.blogg.se
Jonta sa:

Inte lika trevlig lördag... Förlåt mig.


Datum: 2008-01-12: Tid: 17:23:53
Bloggadress/URL: http://etanol.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin